Veelgestelde vragen
FAQ’s – Fequently Asked Questions: hier vind je veelgestelde vragen met betrekking tot onze klantenservice. Heb je vragen over onze producten of over hoe je onze producten het beste kunt gebruiken, bel of mail ons gewoon even. We geven je graag een advies op maat.
Account
Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een link van Track & Trace. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan ik makkelijk een nieuw wachtwoord maken?
Geen probleem. Ga naar inlog-pagina en klik op ‘je wachtwoord vergeten?’ We sturen je dan gewoon een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Bestellen
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten Nederland
Voor een verzending binnen Nederland rekenen wij € 7,95,- verzendkosten per bestelling. Bij een bestelling vanaf € 50,- betaal je geen verzendkosten.België & Duitsland
Voor een verzending naar België of Duitsland rekenen wij € 9,95,- verzendkosten per bestelling. Bij een bestelling vanaf € 100,- betaal je geen verzendkosten.
Betaling
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt bij ons op verschillende manieren veilig betalen:
iDEAL
PayPal
ApplePay
CreditcardIk zou graag een factuur krijgen van mijn bestelling, kan dat?
Wil je graag een factuur krijgen van je bestelling, stuur dan even een bericht naar info@tnhc.nl. We zorgen ervoor dat je dan zo snel mogelijk een factuur ontvangt.
Levering
Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een link van Track & Trace. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.
Wat doet PostNL als ik niet thuis ben als mijn pakket bezorgd wordt?
Als je niet thuis bent dan zal PostNL eerst proberen om je bestelling bij de buren af te leveren. Lukt ook dit niet? Dan zal je bestelling worden achtergelaten bij een PostNL afhaalpunt waar het uiterlijk zeven dagen blijft liggen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestel je op maandag tot en met zaterdag vóór 18:00, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden.
Onze pakketten worden met PostNL verstuurd. Zodra wij jouw bestelling versturen ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code, hiermee kun je zelf je bestelling volgen. Wanneer je op het moment van bezorging niet thuis bent word je pakket afgeleverd bij de buren, een postkantoor bij jou in de buurt of de volgende dag weer opnieuw aangeboden. De post-bezorger laat een briefje achter in je brievenbus waarop staat waar je het pakket kunt ophalen. Voor internationale bestellingen moet je rekening houden met een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.
*Let op! Wanneer je betaald met vooruitbetaling per bank, wordt je bestelling pas verzonden op het moment dat de betaling bij ons binnen is.